Opstart

Barnets start og forældresamtaler

I dit barns første tid i institutionen vil vi være særligt opmærksomme på barnets trivsel og tilknytning. Vi ser gerne at du er her sammen med dit barn de første dage. Kontaktpædagogen, vil sammen med resten af personalet orientere dig om, hvordan det går i denne tilknytningsperiode.

Vi vil opfordre dig til at gøre de første dage i institutionen så korte og overskuelige for dit barn som muligt. Derudover kan du naturligvis henvende dig, for at høre til dit barns trivsel og udvikling, ligeså vil pædagogerne henvende sig, hvis det er nødvendigt.

Ved alle samtalerne benyttes et intro-/samtaleredskab.

I er altid velkomne til at ønske en samtale angående dit/jeres barns trivsel, læring og udvikling Barnets søvn og soverutiner 0-6 år

Tips og viden til forældre om barnets søvn kan findes på Aalborg Kommunes hjemmeside.